Muallime-fmo Kızlar ben Perşembe günü sezeryan ile ilk doğumumu yaptım. Ama karnıma kum torbası koyulmadı ya da hemşire bastırmadı. Bu durumda bir sıkıntı olur mu ? Yapılması gerekiyor muydu?
mervemurat16 Muallime-fmo bende aynı şekilde ne torba kondu ne bastırdılar hiçbirşey olmadı doğum yapalı 5 ay oldu bir problem yaşamadım
Adensmom8 Muallime-fmo genelde bilinçli hastaneler koymaz zaten dikişe zarar vermemesi açısından sadece normal doğuma koyulur tedirgin olmayın 🥰
amayinedeiyiilerledim Muallime-fmo banada konmadı, 1 hafta sonra kontrole gittiğimde Dr um rahmin eski halini almış dedi. Sorun olacağını zannetmiyorum
Muallime-fmo Adensmom8 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız içimde kan birikintisi kaldı diye çok korkuyordum ♥️
Muallime-fmo amayinedeiyiilerledim çok teşekkür ederim ♥️ geçmiş olsun ben de pazartesi gideceğim kontrole 🥰