EceNaz26 Kızlar sancılarımın 100 ü geçmesiyle acil sevk verildi muayene sırasında nişanım geldi ilacla durdurmaya çalışıyorlar 1 parmak kadar açılma varmış, nişan geldikten sonra doğum ne kadar sonra olur eve geçmeli miyim ?
Glsmbln EceNaz26 34 +2 de nişanim gelmisti ertesi gün sağ kasik ağrıyordu bı hittim 4 cm açılma direk doğuma 2 kilo doğmuştu kızım şuan 14 aylık korkma bana ciğer gelistirici yapılmıştı kuvese falanda girmedi pozitif düşün asko vakti gelmişse zaten doğacaktır
Gul-5757 EceNaz26 erkenmiş daha nişan da gelmiş Ağrı da 100 çok fazla neden eve geçmek istiyorsun daha doğurmaman lazım bence durdurmalılar doğumu bunun için yatman lazım
EceNaz26 Gul-5757 belki yollarız dediler ondan bana kalsa durmak daha mantıklı hastane evimize 1 saat yolda ama ne yapıcaklar bilmiyorum bekliyoruz
EceNaz26 Efnan-77 gelişimi 35.hafta gözüküyor ultrasonda 1 ay içinde 3 doz ciger geliştirici de yapildi ama takdir Allahtan ne olucak bakalım
EceNaz26 Glsmbln ya maşallah 🧿 aşırı moral oldunuz şuan bana 🙏🏻2 saattir benimde kasikta ve belimde kasılma ağrısı harici bıçak batar gibi arada aci oluyor sabah 1 cm dediler açıklığa bakilmadi sonra
Glsmbln EceNaz26 aşkım korkma bak ben şuan 2. Ye gebeyim dogurcam az kaldı buda erken dogcakmis şuan 32. Hafta 34. TE doğar dedi doktor ilk kızımdaki gibi tabi sadece bu sefer prenses iğne yaptırmayı düşünüyorum bu arada ben sürekli summes sebire yesserahu ayeti var bunu hep okudum o sancı halinde vile dilimde bu ayet vardı çok hızlı gelişti 2 saat içinde kontrol diye gittik bebeğimi aldık geldik o anı yaşa stres yapma nefes egzersizleri yap aşkım bide ben çok ayakta dolandım yatınca kesinlikle sancı karsilanmiyor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bacım güzel haberlerini bekliyoruz dualarimdasin inslalah
EceNaz26 Glsmbln Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bu bebişinide inşallah bana böyle moral oldun ya Rabbim senide evlatlarınıda hep mutlu etsin. O kadar ilaca rağmen sancılarım çıkıyor ama madem gelmek istiyor gelsin diye bekliyoruz çok heyecanlıyım 😊🥰
Glsmbln EceNaz26 aminn Allah razı olsun bacım kendini kasma bu süreci hepimiz yaşıyoruz ve bunu yaşamaktan kacamayiz rabbim bı avazda kurtarsın inşallah kendini çocuğun sgalikli olmasin aodakla sakin kalmaya çalıs ayetler falan derken bı bakmışsın gelmiş inslalahahhh