Benim de aynı şekilde. Tansiyonum düşük 9-10 ama 24 saatlik toplamada da yüksek çıktı protein. Doktor tansiyonunu takip et dedi. Birkaç haftada bir tekrar bakılacak. Benim fe çok şiddetli enfeksiyonum vardı ondan sonra böyle oldu. Tuzsuz yiyorum dikkat ediyorum