Sebur Kızlar 16+2 hamileyim bir kızım olacak isim olarak Dolunay düşünüyoruz değişik ve farklı olsun dedik sizce nasıl 🥲🥰🥹🧸🩷🎀👼
Yesillendik_ Sebur isim güzel ama bu tür isimler çok ağır olur ve insan taşımakta zorlanır evren dünya bunlar biraz ağırdır :)
EceNaz26 Sebur bence çok hoş bizde farkli bir isim seçtik kızımıza duyan yüzünü buruştursa da biz böyle istedik diyip geçiyoruz 😄