Tuba-M55 sanırım bir de oğlan çocuğu ne nazlı 😅
Ne dediysem ikna edemedim
Kanala bile girmemiş daha
Sol kaşığımın orada başı az kaydırsa kafasını kanala doğru 😅 çömelip squat ne ediyorum yürüyor merdiven inip çıkıyorum fırtlatacam da sol kasım da kaldı 😅😅🫣
Demek ki zamanı daha var
O değil benim doğum günüm geldi ben gelecem dünyaya daha evladım hey babam kıpırdamıyor
29 Haziran benim doğum günüm
28 Haziran evladımın son muayenesi
Belki o gün doğar bana çok mükemmel hediye olur ☺️🥰🥰😎