Merhaba hanımlar. Bu ay zorlu bi sürece girdik . Daha 1 2 yıl da devam eder diye düşünüyorum. Eşime katkı yardım amaçlı evde bisyeler yapıp satmak istiyorum . Şuan yapabildiğim en iyi şey tığ işi yazmalar ve havlu kenarları yapıp satabilir miyim acaba başarabilir miyim bilmiyorum desteğe fikre ihtiyacım var . Bir de olurda yaparsam tığ işi yazmayı ne kadara yapmaliyim