elmarmut_1 14 haftalikken kız dediler :) devletteki de kız dedi bir kızım var 4 yaşında bir kızım.daha olacak Allah izin verirse 😊
Kızım da da %90 erkek demişlerdi ayrıntılı da bu ay başına yine gideceğim kontrole ne dicek bakalım soracağım yinede yavaş yavaş alışverişe başlamam lazim