Merhaba kızlar bursa şehir hastanesinde takipliyi. Bugun bir komşumuz yiğeninin devlet hastanesinde epiduralli normal doğum yaptığını söyledi fakat ben şehir hastanesinde böyle birşey yok diye biliyorum bilgisi olan varmı normal doğum düşünüyorum fakat şehir hastanesindemi doğum yapsam uludağ üniversitesindemi karar veremedim böyle birşey varsa tercihim orası olacak