Satisati Ogretmen_17 doktor bana 4+1 de 5mm dedi bebeğim geç dollenmeydi bu tür seyleri kafaya takip strese girmeyin aksi birşey olsa doktor söylerdi şuan strese girmemenjz gerekn bjr donemdesiniz daha bebek büyüdükçe bir doktor başka hafta diğeri başka diyecek böyle seyler normal 😊
Alone Ogretmen_17 canısı küçük olsa doktor pat diye söylerdi emin ol çok acımasızlar herşeyi direk söylüyorlar. Dediğim gibi döllenme ile alakalı bizimki önce tutunmuştur daha çok büyümüştür seninki sonra tutunmuştur. Merak etme iyi düşün iyi olsun
Yeniyeniden Ogretmen_17 ya içini çürütme sonucta kese hemen büyüyor 5+1 olmaz 5+5 olur bence ilerleyecek 🙂
Ogretmen_17 Alone haklısın doktor olumsuz bir şey söylemedi. İnşallah büyür sağlıkla hepimizin bebeği 🌸
Ogretmen_17 Satisati bu yıl üç kayıp yaşadım biraz tedirginim. Çok teşekkür ederim güzel cevabınız için 🌸 stresten uzak duramıyorum 🥹
Semamamy 5+5 gunlukken kese 8.95mm doktor normal dedi bana bebegim suan 9 haftalik olduk pazartesi gidecegim doktora insallah buyumustur minik fasulye 🕊️
Alone 1Pamuk 7 haftalık felandı sanırım canım kendisini görüp kalp atışını da duyduğumuzda. Bu arada ben doğum yaptım bile 🥰