Merhaba bu başlığı biri acacakti ama baktım açmamış ben açıyorum 2.dogumu yaptığımda ilkinin üstünden nerdeyse 5 yıl geçmiş olacak.özel doktora da gidiyorum devlete de gidiyorum ama buradaki özel hastahaneyi hiç sevmiyorum zaten 46bin TL olmuş doğum .devlette doğurmak istiyorum ama biliyorum ki ssvd’ye önyargılılar.devlet Hastanesi’nde ssvd yapan var mıdır aramızda ya da yapanı duymuş olan ya da yapmayı düşünüp bilgi toplayan ? Lütfen yardımcı olun