Floraa ben de 36+4 üm aynı sorunu yaşıyorum genelde 2 hamileliğimde de oldu malesef ama buna şükür . Havuç suyu ya da havuç bayağı toparlatıyor yoksa beni de acil sezeryane alabilirim demişti . Rabbim inşallah vaktinde sağlıkla normal bir şekilde kolayca kucağımıza almayı nasip etsin tüm anne ve yavrulara ❤️🥰🥰