Betul-97 Deletedmom_72 Hadi bakalım hayırlı olsun Rabbim sağlıkla doğup büyümesini nasip etsin🤲🏻🤲🏻 Ben normal istediğim için bir tarihimiz yok 😊😊
Deletedmom_72 Toprak-Elif bilmiyorum ki canım bana verdi doktorum inşallah bir aksilik olmazsa 12 ağustosta ameliyata girersin dedi
MorKelebek54 Deletedmom_72 ay şu zamandan sonra tarihi bildigin icin hic zaman gecmez 🤭🤭🤭 saglikla geldin insallah bebis 🤭🤭🤲🏻🤲🏻 cinsiyeti ne bebisin canim ☺️
Deletedmom_72 Hamileanne 2.gebeliğim olduğu için sezeryan olacağım da belli bence o yüzden tarih verdi canım
Hamileanne Deletedmom_72 anladım. Bende 30 haftalığım o zaman benimde tahmini sizden 7 gün sonra olur ☺️
Galya15 Deletedmom_72 benimde ikincisi birde gebelik kolestazı riskim var ilkinde erken doğum yapmıştım :(