Dilberak merhaba, teşekkür ederim. Doğumu Kayseri Üniversite hastanesinde yaptım. Normalde Memorial Kayseri hastanesinde devam ediyordum kontrollere ama kalp doktorumuz her ihtimale karşı Fakültede doğum önerdi. Bebeğin entübe olma ihtimali oluyor çünkü doğar doğmaz ama bizde öyle bir şey olmadı çok şükür. Bir gece küvezde kaldı sonrasında taburcu ettiler