Merhaba kızlar kziim 7 aylıkken 2. Gebeliğini ogrendim ilk kızım 34. Haftada geldi vajinal doğum oldu hep burda pozitif doğum hikayeleri okuyarak cesaretlendim kontrole gittigimde 4 cm açıklıkla 2 saatte doğurdum 7cm den sonra suni verildi 2 ikinmada doğurdum zordu ama kolaydida şimdi o sanciyi falan biliyorum ya beni korku sardı yine aynısı olucak diye şuan 32. Haftadayim 2 hafta önce açılma baslamis fazla yürüme iş yapma dedi doktoe çokta dinlenemiyorum açıkçası kızımın pesine kosmaktan daha kolay olur 2. Diyorlar ama kızlar rüyalarıma giriyor artikdun gece korktum uyandım rüyamda suyum gelmiş kocaman bı havuzun içinde suyun içine oturdum suda doğum yapcaktim bı anda sicradim çok korkuyorum sebebi o sancı nefes kesiyor özel 17 bin istiyor ama ilgi alaka harika eşimde çok para diyor ama ısrar edersem orda yaparim doğumu devlet Hastanesi’nde azarliyolar ilgi sıfır buda beni korkutuyor şuan kontrole özele gidiyorum bu hafta attan bakicak açılma ilerlemismi diye erken doğum olucak dedi doktor ilki erken diye buda erken gelme riski var sağlıklı gelmesi tek dileğim şimdi epidural yani (prenses iğne ) varmış onu denemek istiyorum büyük rahatlık deniyor ama bı tarfim fogum parası çok diyor bı tarafimda evde sancı çek git develte diyor napayım kızlar kafam çok karışık bu korku nasıl geçer kendi kendini yiyorum korkudan normal doğum evet çok güzel ama sancısi ölmek gibi bişey tarifi yok benim dilimde sezeyan olsam diye düşünüyorum ama doktorum normal doğuma çok yatkinsin sakın normal ilerlicez diyor surkeli ayet okuyorum çok kolay olsun diye bu şeyi kafamdan nasıl aticam ben ya 2. Doğum gerçekten kolaymi bendeki bu korku beni bitirdi