Merhaba hanımlar. 36+1 haftalık hamileyim. Bugün idrar tahlilinde protein çıktı. 2 artı gözüküyor. Sonucu eve geldiğimde e-nabızdan gördüm. Öncesinde yoktu. Tansiyonum 12 ölçüldü hastanede. İdrarda yassı epitel değerim 11 çıkmış sanırım enfeksiyon var. Ne yapmam gerekiyor? Neden olur bu protein endişelenmeli miyim?