Aslicann Bence mecbur kalmadıkça sezaryan istemeyin tabi o da bi doğum şeklidir ama normal doğum daha iyi ecet daha sağlıklı elbette acisi illa oluyor ama sonradan geçiyor benim ilk gebeliğimde hayatta normal doğum yapamam demiştim gene korku olurdu falan ondan sonra iyi ki normal doğum yapmışım diyorum şuan gene ikinci gebeliğimdeyim tekrar normal doğum isteyeceğim💕