Freeyaa Kızlar bugün sağ kasığımı masa kenarına çarptım nasıl çarptım anlamadımda ara ara ağrım oluyor kanamam falan yok sizce normal mi ?
Hilal2901 Freeyaa çarpmıssın acıması normal tabii bir sey yoktur allahın izniyle o kaç kat asafıda suyun içinde korunuyor öyle çarpmalarla bisi olmaz