Hilal2901 ya bende sırf bunun için istiyorum şu an bu 35 bin doğum ücreti 2025 de 40-50 bin olacağına eminim ama bir yandan da 3 ayı doldurmadan almasam mı diyorum. Ay ne zor işlermiş yahu . Paketin içinde tarama testleri, bir gece yatış, oda süsü ağız bakım babaya chekup gibi şeyler var birde 1 kez anneve babaya psikolog görüşmesi var. Bir kere görüşüp ne yapacaksak… detaylı ultrason dahil değil, 8. Haftamda olduğum içinde 8 muayene hakkı veriyor sanırım.