sumerveyilmaz Merhaba kızlar 15 haftalığim,aşırı derece iştahsızlığim var asla yemek yiyemeyorum.60kilo ile hamile kaldım hala aynıyım.Bi zararı olur mu bebek beslenemez mi acaba böyl duruumu olan var mı
Edaacar-ozkan sumerveyilmaz tabii ki bir şey yiyip içmezsen bebek beslenmez suyla mı beslenecek. Et tavuk balık meyve özellikle muz ceviz kuru yemişler bunları yemen şart
Zseda sumerveyilmaz 5 ay hiçbir şey yiyemedim. Kendimi zorluyordum yiyip kusuyordum. Doktor buna takilma çocuk her türlü besleniyor senden demisti. Bizdeki depoyu sömürüyor öyle dusun demisti. 5 aydan sonra direk yediğimizi alıyormuş. 5 aydan sonra zaten kilo alımı artiyor. Canınızı sıkmayın o stres insanı mahvediyor. Takviyelerinizi mutlaka kullanın. Ama sizin bulanti kaynaklı değil sanırım istahsizim demissiniz o noktada kendinizi alıştırın erken kalkıp kahvaltı yapın vücut alışsın yemeğe. Bu arada bazen anne kilo almıyor ama bebek alıyor. Bende hiç kilo almamistim bebeğin kilosu maşallahı vardı
yasemincicekkk sumerveyilmaz ilk aylar yediklerin bebeği etkilemiyor canım benim doktorum öyle demişti , son aylar etkiler demişti . Hastanede bir kadın 100 kg ile hamile kaldığını 80 kg ile 3.5 kg bebek doğurduğunu söyledi . Hele ilk zamanlardasın hiç canını sıkma