Bsnf Merhabalar 17+5 haftalik hamileyim doktor kontrolunde doktorum ulturasonda bebegimin beyninde tek tarafli 5 mm capinda koroid pleksus kisti saptadi. Daha sonra ultrason incelemesinde baska bir problem var mi diye bakti ve kalptede bebegin hareketlerinden dolayi emin olamayarak bir gelisim geriligi olabilir dedi ve detayli ultrasona yonlendirdi. Bu tip bir sikinti varsa down sendromu gibi bir durum olabilecegini soyledi. Aslinda saglikli olduguna dair icimde bir his var bir yanim cok rahat ama bir yandanda cok tedirginim. Boyle bir seyle karsilasip bebegi saglikli olan var mi ? Suan iyi seyler duymaya ihtiyacim var 😔🙏