OzgeEnzel Nuronzi ben yaptım 2021 yılında 2.ye hamileyim yine onur beyi tercih ettim ilk randevuyu aldım normal doğum yapmayı çok istedim ama olmadı maalesef çatı darlığı sebebiyle etrafımdaki arkadaşlarımda onur beyde oldu
Kuppraa Nuronzi Ay bende daha bugün bu doktoru araştırdım. Eşimin arkadaşının eşi de bu doktoru önermiş çok iyi demişlerdi.
Feykuz Nuronzi bende Ceysu hanıma gidiyorum ama fiyatı nedir hiç bilmiyorum ya sormayı unuttum geçen ay gittiğimde
Hilalsny Nuronzi şu an ne kadar muayene ücreti ödüyorsunuz acaba ? Ben 2021de onur beyde sezeryan doğum yaptım onun takibindeydim gebeliğim boyunca ve kendisinden aşırı memnundum. Dün tekrar hamile olduğumu öğrendim ve tekrar ona gitmeyi düşünüyorum
Anneadayirem Onur beyden memnun musunuz ? Ben izmirde çok araştırma yapıyorum doktor konusunda 27 haftalık oldum hala sabit doktorum yok birde heyet raporu konusunda yardımcı oluyor mu bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Aleve Anneadayirem bana raporda yardımcı olmadi . Değiştirdim ekol hastanesi irfan özer … Tavsiye ederim
Eylem_96 Aden35_yn Ben de bugün gittim bana da 25 dediler bir de kart geçmiyor nakit istiyorlar çok saçma değil mi kart olmaması
Aden35_yn Eylem_96 hangi doktora gittiniz benimki ceysu bende ilk kez gittim , 26 haftalığım siz kaç haftalıksınız? Aynen yaa para biriktirmek lazım
Eylem_96 Aden35_yn Ben Onur beye gidiyorum. 30 hafta oldu daha yeni zam gelmiş zaten bizim doğuma kadar tekrar zam gelmez inşallah
OzgeEnzel Ben aradığımda ilk randevum için 600 tl muayene doğum 25 dedi gittiğimde 750 tl yapmışlar zam geldi temmuz ayı itibari ile dediler onur beyde doğum fiyatı sabit şuan değişmedi Ocak ayında tekrar zam yapılıyor
Feykuz OzgeEnzel eyvahh yani Ocak 13 diyor doğuma doktorum o zaman zamli fiyattan mi yapacaklar acaba ya
Aden35_yn OzgeEnzel bende ilk geçen ay gitmiştim 600 ödemiştim bu ay yine randevum var 750 mi vereceğiz randevuya acaba