Benimde 2. Aşılama tuttu hiçbir belirti arayıp kafanızı yormayın benm hiç belirtim olmadı belirtim olmadığı için hamile olmadığımı düşündüm evde test yaptım negatif bile çıktı doktorumun zoru ile kan verdim kan da gördüm hamile olduğumu şu an 32. Haftamdayım sadece kan sulandırıcı kullandım