Rmysa57 Kızlar bir sorum olacak 34.haftamızdayız normalde sizler de bilirsiniz göbek deliği dışa doğru çıkıyor normalde öyleydi bugün bi baktım simit şeklinde sanki içe çökmüş neden olabilir
mervemurat16 Rmysa57 benim göbek deliğim hiç dışarı doğru çıkmadı ama doğumla bir bağlantısı varmı bilmiyorum bu durumun