nilmur0 Kızlar şimdi kontrolden çıktım doktor cinsiyeti göremedi. Bu haftalarda belli olmaz mı?? Acaba kız olduğu için mi görünmedi yardımcı olur musunuz çok umutlanmıştım :(
Esba2019 nilmur0 canım bana 13+5 de kız dedi 19+4 haftalığız değişmedi kızım olacak ama bebek göstermiyor bazen malesef bacakları kapalı oluyor
AyEr nilmur0 bızde 13 hafalıkkrn gordu kız dedı ama kesın olması ıcın 16 bekle dedı bebek gostermıyor olabılır
Esba2019 nilmur0 ben her ultrason a gireceğim zaman çikolata yiyorum ve meyve suyu içiyorum canım kızım durmuyor maşallah herşeyini görüyoruz 😍😍