Cansu-2600 Merhaba ben şuan 23 haftalık hamileyim. Doğumdan sonra çalısma gibi bı durumum olmayacak. Doğumla beraber çalışma hayatım bitecek mecbur. Bu durumda ne zaman işi birakmaliyim ve dogumdan sonra calismicagim için doğum parası alabiliyomuyum ?
Zhrbjts Cansu-2600 ış vereninize durumu izzah edip 32 haftada rapor alıp dogumdan 3 ay sonra istifa edin ancak oyle alirsiniz ropar sureleriniz bitince yatiyor bazen para yani dogumdan once 2 ay dogumdan sonra 2 ay olarak tapor kullanmali sonra istifa etmelisiniz tabi patronunuz kabul ederse
Ozlemmmmm Cansu-2600 kabul etmeme gibi durum yok ki siz 32. Haftaya kadar calısır sanız zaten sonrasında devlet calısamaz raporu verıyorlar sıze 4 aylık. İşveren bu sureçte sizi cıkaramazda