Xx123 Progestan fitil kullanıyorum 10 gündür kahverengi lekem yeni bitti bir iki gün daha kullanmalı mıyım direkt bırakmalı mıyım
Minikkelebegim13 Xx123 canım düşük tehdidi bir kere olduğu için 3 ay devam ettiriliyor dedi doktor bugün bana. kanamam olmuştu 4 gün önce şuan yokmuş ama 3 ay devam edicem bilgin olsun bugün doktor söyledi
Elif-B Xx123 doktorunuza sormanız daha iyi olur çünkü verirken şu kadar kullan diye onlar Öneriyor lekelenme bitince kullanmayın demiyorlar 🍀