Merakliana canım değerin kötü değil gayet güzel. Canını değerlerle sıkma daha düşük değerlerle öğrenenler de var. Kan testi çok yapmana gerek yok kendini gereksiz strese sokarsın canım. Ben sadece 1 kez kan testi yapmıştım. Doktora da geç gidince direk görmüştü kese oluşan yeri. 1 hafta sonra randevu al doktora gittiğinde kese oluşumunu da görürsün daha rahat edersin. kimyasal gebelik adetle birlikte atılır canım zaten. Yani kanaman falan yoksa korkma hiç bişey olmaz.