Gkhnm97 Dün eşimle iliskiye girdik yumurtlama gunum gecti diye biliyordum dun iliskiden sonra sefaf uzanyan icinde bi iki damla kan olan sivi geldi ama eşiminkilere benzemiyor sanki yumurtlama akintisi gibi boyle bsey yasayan oldumu ya da bilgisi olan varmi
momyyy Gkhnm97 canım böyle bir akıntı benden de ilişki sonrasında gelmişti bu yerleşme kanaması değil sanırım spermle yumurta birleştiği zaman yumurtanın çatlamasından dolayı geliyo o ilişkiden sonra hamile olduğumu öğrendim umarim sende güzel haberler alırsın ☺️🙏🏻
newmomB Gkhnm97 canım benim de ilişki sonrasında bazen yumurtlama akıntısına benzeyen uzayan alıntım oluyor sadece ilişkiden sonraki gün ama kan olmadan
hunilimom Gkhnm97 ben hamileliğim ilk haftalarinda ölmüştüm tabi özmenler bilmiyodum hamile olduğumu ilişkiden sonra olmuştu doktoruma gidince söylemiştim vajinadaki kuruluktan veya adet günün zamanında olur demişti ilk 2 ay benim ederim yaklaşınca kanamam olurdu
Umutbebegi qusel ben hiç keseyi gorememistim, sadece dediğiniz gibi beta yukselmisti### Cihan qusel qusel qusel qusel 2
Gkhnm97 Sevdaliza yok canm bu yumurtlama akintisi oluyorya uzayan o gibi icinde 1 2 kucuk damla seklinde kan vardi
Busracetin Gkhnm97 benim ilk hamileligimde damlali kan seklinde bir akintim olmustu ayni bahsettiginiz gibi , belki hamielik belirtisi olabilir Ama iliskiden kaynakli da olabilir , biraz bekleyin derim insallah yerlesme beliritisidir
Sevdaliza Busracetin 2 aylık hamileyim lekelenme oldu doktorum yerleşme kanaması dedi tontişim hala yerleşememiş sıpam 😂😂😂
Sidelya İlk gebeliğim kimyasal gebelikti. İlişkiden sonra adetime 1 hafta 10 gün varken akıntı gibi ama içi kanlı bi sıvı gelmişti. Yerleşme kanamasaymış. Belki o da öyle bi şeydir ☺️
Gkhnm97 Sidelya canm adet olmusmuydun bnmde adetime 8 gun vardi smdi oldum o akintiyida sabah gormustum hamile kalabilme sansim varmiki ya yine tutmadi heralde😔
momyyy Gkhnm97 😞😞 bu durumun tıpta hamilelik belirtisi olarak bi anlamı vardir umarım allah kimseyi aratmasın 🙏🏻
Sidelya Gkhnm97 yok adet olmamıştım ama keseyi bile göremeden düşük yapmıştım. Belki de önümüzdeki ay tutar hayırlısı olsun