emirtimr1 ben muayene oldum geldim Celal ardıç hoca bence süper bi hoca defalarca kadın doğuma gittim bana rahim çok iyi süper dediler iki defa düşük yaptım Celal hoca tek muayenede rahim ağzı kısalığı var dedi kan testine de gerek yok tekrar kontrollü gebelik planı yaptık ilk aydan doğuma kadar iğne yapacak bebeği korumak için beni çok aydınlattı onunla sonuna kadar devam edicem