18 haftalıkken cinsiyeti bir doktordan öğrendim ondan sonraki gittiğim doktorlarla konusu hiç geçmedi şuan 31 haftalığım gittiğim doktora tekrar sorup teyit etmek istiyorum ama doktor da bu zamana kadar bilmiyormuydun vs gibi şeyler söyler diye de çekiniyorum.devlette sorduğumda net bi cevap vermemişlerdi. İnstagramda falan sonradan cinsiyette değişiklik olanları görünce böyle bi düşünceye kapıldım açıkcası son dakika sürpriz olmasını da istemem