Kızlar selam
Akıntım normalde de vardı son zamanlarda sıklaştı idarara da sık gidiyorum
Yanma yok ama kaşıntım var
Deminde katıla katıla gülerken idararımı kaçırdım sonradan aklıma geldi acaba idarar değil su olabilir mi diye
Doktoruma yazdım şimdi ama sizede sormak istedim korkuyorum 21. Haftadayım