34 haftaya girdim bugün en son bir ay önce gitmiştim 1630 gramdi en son Çarşamba kontrolüm var çatı muaynesi nst henüz yapılmadı ama iki gündür ara ara belime vuran sancılar gelip gidiyor bebek aşırı hareketli ve çok topluyor kendini karnımı yırtıp çıkmak istiyor muhtemelen ağrılarım olduğunu soyleyince nst ye alicaktir diye düşünüyorum