Mugemurside1 Kızlar sabah kalkınca midem bulandı. 10 haftadan beri kusmamıştım. Sabah aç karnına afedersiniz safra suyunu bile çıkardım. Sabahtan beri de 3 kere büyük abdeste çıktıma sonuncusu biraz ishal gibiydi. Acaba bunlar doğum başlangıcı mı.
Mugemurside1 Angel161023 kimse yok heralde bizden başka. İlk doğumumda sancı başladı hastaneye yatış yaptıktan sonra ishal olmuştum. Ama bunda sancı da yok. Bilemedim
Angel161023 Mugemurside1 benim de ilk gebeliğim nasıl bir yol izlemem gerekiyor hiç bilmiyorum doktorumla sürekli irtibat halindeyiz ama insan yinde de tedirgin oluyor en ufak birşeyde
Silacavdar Mugemurside1 hayır doğumla alakası yok acayip salgın var şuan ishal kusma olarak. Doktora gidin sıvısız kalmayın bir serum taktırın
Mugemurside1 Angel161023 ishal kusma artarsa bir acile gidin. Benim tekrarlamadı tekrarladaydı acile gitmeyi düşünüyordum
Mugemurside1 Silacavdar aşırı derecede değil kusma ishal. Çocuklarda ishal salgını var çevremde de. Büyüklerde hiç duymamıştım
Angel161023 Silacavdar bol sıvı tükettim kusma 1 kere sabah oldu onda da az bir arkadaşın dediği gibi sadece safra suyuydu ama ishal geçti, zaman yaklaştıkça böyle semptomlar olunca insan bi ay n’oluyo oluyo
Silacavdar Mugemurside1 yiğenimden geçti bana da sabah uyandığımda kusma değil ama şiddetli bulantı ve bağırsaklarım çok bozulmuştu reflor aldım ertesi gün düzeldim
Yagmur3838 Bende 36 haftalıgım üç gündür bende ne yesem çıkarıyorum ishal de olmuş gibiydım birgün oldu geç tı o halsızlık hala devam edıyo ama salgın var buralar da bence ondan geçti gebelıkle alaklaı bıse olduğunu sanmıyorum