Selam. Doğuma inşallah 9 haftam kaldı.
Yazın da gelmesiyle yeni elbiseler alma hevesim var. Şu an giyebildiğim 7 tane elbisem kaldı gerisine bedenim uymuyor. L giyiyorum artık.
Yeni elbiseler almak istiyorum ama bir yandan da sadece 9 hafta için bir sürü elbise almaya gerek yok iki üç tane alsam diye düşünüyorum. Sonra mağazada görüp heves ediyorum ama L alsam doğumdan sonra çok bol olurlar bana bir daha giyemem muhtemelen sadece bu yaz giyerim.
Siz napıyorsunuz bedeniniz değiştikçe yeni aldınız mı?