Sermec27 Amin Allah rahmet eylesin peygamber efendimize Komşu eylesin senin için diğer dünyada şefaat edecek Allah’tan rahmet isticek çok güzel birşey zor insan üzülüyor ama bu yönden de baksa çok güzel benim de ilk gebelikim zorunlu kürtaj oldu çok ağlamıştım 2 aylıktı