Yenianness bu durumu ben yaşadım normal detaylı ultrasona girdiğimde çıkmıştı ve inanın o kadar ağladım kötü oldum kendimi harap ettim ki şuan 24 günlük doğum yaptım. Hamilleik gunlerimi özlüyorum o günlere niye uzulmusum diyorum stres yaptım baya bebeğim de etkilendi. Ayda bir kontrole gidiyordum perinatolojiye bazılarında hiç sorun olmuyor bazılarında ise sadece bebek zayıf oluyor benim 38+5 de alindi 2600 buna bağlı zayıf denildi çok şükür başka sıkıntı yok. Ama tuzu kestim gibi havuç suyu iyi geliyor onu icebilirsiniz fakat stres yapmayın korkulacak hiç birşey yok Sağlıkla kucağınıza alirsiniz inşallah zaman geriye dönmüyor tadını cikarin doğum sonrası lohusalık vs daha zorluyor