_tugcee ilk başlarda evet regl sancısı gibi çok hafif hafif başlıyor suyum geldikten iki saat sonra başlamıştı sancılarım o kadar hafifti ki hastanede istediğim gibi hareket ettim ama 2-3saat sonra sancı gidince rahatlatıyor sancı gelince kıvrandırıyor şeklinde oluyor hafif sancı çekerken hareket etmek önemli bence plates falan yapmıştım ama sancılar yoğunlaşınca yattığın yerden kalkamıyorsun kasılıyorsun açılman çoğaldığında aşşaşı doğru ağırlaşmıştım ve tuvaletim geldiğini sanmıştım o kadar çok ıkınma hissi geliyor ki ıkındıkça rahatlıyorsun zaten ama doktorum gelene kadar ıkınmamaya çalışmıştım o çok zordu 😂canından can gidiyor ama bebeğin geliyor 🐣 zor ama bir o kadar da güzel bi duygu 🥴🤭