Naz1404 haticekaratas ben de bugün ilk kez doktora gittm malesef sadece kese vardı bebek gözükmüyordu 1-2 hafta sonra gel dedi doktor
Dynbfofrt haticekaratas haftaya kalp atışı başlamış olur kafaya takmayın geç döllenme olmuş olablr bende 7buçuk haftalıjjen duymuştm belki vajinal bakılsa duyulacaktı
Gzm3455 haticekaratas benimde 7. haftada sadece kese vardı içi boş olabilir haftaya tekrar gel dediler 8. haftada gittiğimde bebek göründü geç döllenme dediler sonra güvenmeyip başka bi doktora gittim 10. Haftada bebekte sorun yok gününü takip ediyor geç döllenme değil dediler şuan 31. Haftadayız merak etmeyin başlarda yanılma payları oluyor umarım bebeginizi gorursunuz bi sonraki kontrolunuzde🙏🏻
Betul-97 haticekaratas Arkadaşım 9.haftada duydu inşallah siz de duyarsınız. Allahtan umut kesilmez canım
Ozgll7 Ben yarın 8haftalık olucam ama bende duyamadım canım çarşamba günü gidecem doktorlar en kötü ihtimali söylüyorlar hep kafana bişey takma geç döllenme benimde bebeği 6bucuk haftada gördüm içini ferah tut rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin