Kızlar merhabalar ben 10 Mayıs’ta bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Doktor bana duphoston diye bir ilaç verdi. 25 Mayıs’ta bu ilaca başladım. Bu ilaci içerken bir kere korunmasız ilişki yaşadım. İlacim 5 Haziran’da bittiğinde iki gün hafif lekenme şeklinde kanamam oldu. Bu iki gün sonundada tekrar korunmasız ilişki yaşadım. Şu anda kürtaj sonrası 46. Günüm deyim hala adet olmadım. Hamile olma ihtimalim varmı. Ve ilaç bittiğinde olan iki günlük kanama adet kanaması miydi. Kafam çok karışık gerçekten yardımcı olursanız sevinirim