Kızlar şuan 35+4 üm. Suyum az olduğu için muhtemelen 37 de 2. Sezeryan olacağım. Gelişiminde sorun yok ama yine de c tesi günü ciğer geliştirici vurulacak. Kendimi hiç hazır hissetmiyorum sanki 38 e kadar beklesek daha iyi olacak gibi. Küvez de kalırsa çok zor olacak evde bi çocuk daha var neticede. 37 de doğsa küvezde kalmaz gibi geliyor bana da ama kalan var mı içinizde