Biz de taşıdık kendimiz taktık servıslık bı durum yok garanti açısından sorun olmaz cunku servısı cagıracagınız zaman tasındıgınız yerı arıyorsunuz aynı sey oluyor 👍🏻 ama içiniz rahat etsın ıstersenız cagırıp taktırsbılırsınız ucretıyle. Bir fiş aslında gerek olacagını sanmıyorum