Kızlar 10 günü geçti kan vermiştim. Kolum morarmıştı ve şişmişti 1 hafta içince bunlar geçti ama hala açıyor kolum. Damarımın olduğu yerden bileğime kadar olan bölümde ağrı var. Ayrıca kolumu tam açamıyorum acıyo uykumda bile açsam uyanıyorum neden böyle olmuş olabilir hemşire falan varsa aramızda 😭😭😭