alinsmom_ Kızlar yarın şeker yüklemesi yaptıracağım, Aç mı gitmem lazım ne yememem lazım öneri verebilir misiniz? Kontrolüm öğlen üçte olacak. Yurtdışında yaşadığım için doktoruma bir türlü ulaşamadım siz tecrübeli anne adaylarına veya annelere sormak istedim
_ozlmm alinsmom_ Az önce verdim aç karınla gidilmesi gerekiyor ama sizin üç baya da geç o saate nasıl aç kalınır bilemedim genelde sabahtan yapıyorlar
tatlibebegim_ alinsmom_ ay aç nasıl kalcaksınızz nerdeyse 4 saat al kalcaksınız 3den sonra , kaç ml içiceksiniz benim ki 75 ml di 9da gittim 12 de işim bitmişti sağlık ocağında yaptırmıştım eğer yaptırma şansın varsa sağlık ocağında yaptırın
_ozlmm alinsmom_ Evet şeker yüklemesi yapılana kadar hiç bir şey yememek gerekiyor su dahil verdikleri içeceği içinde de bir saat bekliyorsunuz yine bir şey yiyip içmeden sonra sizden kan alıyorlar kan verdikten sonra serbestsiniz yemeye içmeye başlayabiliyorsunuz
alinsmom_ elifozkann maalesef yok doktorum izinden geldiği için randevu saatleri full. Peki benim gebelikte tiroit çıkmıştı aç karna o ilacı içiyordum her gün o zaman su bile içemeyecek miyim
elifozkann alinsmom_ o zaman gece kalkıp yemek ye 9-10 saat kadar yani en az aç olman lazım açlık şekeri için
alinsmom_ tatlibebegim_ yurt dışında yaşıyorum o yüzden sağlık ocağı gibi bir durumum söz konusu değil😔 50 yüklenecekmiş
alinsmom_ tatlibebegim_ Çok teşekkür ederim çok sağ olun bakalım belki erkene çekebilirsem randevuyu iyi olur