Yagmur0256 23 haftalığım bende de geçen hafta başladı. Bazen geçiyor bazense siddetleniyor. Normalmis. En azından bebeğimin hareketlerini hissediyorum ve devamlı şiddetli bir ağrı olmadığı için endişeleniyorum. Ama geçen cumartesi ağlayarak uyudum sancıdan:(