Merhabalar kızlarrr🌸Bende 10+3üm çok şükür hiç birşeyim yok mide bulantısı baş dönmesi çok şükür çok güzel gidiyor benim sizlere bir sorum var 11-12 hafta da ikili tarama testleri oluyor ya ben şimdi cuma günü sizce doktora gideyim mi yoksa 12olduğum da mı gideyim