Bugün doktora gittiğimde kalp atışlarını duyabilirim diye umutluydum ama doktor sadece keseyi gördü bebeği göremedi vajinal ultrason da yapmadı hem olumlu hem olumsuz her şey olabilirmiş dedi aynı durumu yaşayan var mı bebeğinizi ne zaman görmüştünüz