feridelevent_08 Bende de bütün belirtiler mevcut test yaptım çıkmadı kaç kere yaptım sayısını unuttum çünkü geçen ay lekelenme gibi oldum adet olamadım tiroid hastasıyım ileri derece adetim de düzensiz bide kan tahlili vereyim dedim çünkü sabahları mide bulantısı yüzünden bişey yiyemiyordum en son aralıkta 0.2 idi düşükten sonra 3 ay korunduk 2 aydır deniyoruz değerimin 2.30 olduğunu gördüm şimdi beklemedeyim adetime 5 gün var en son 13 haziranda kan verdim artmış olabilir mi ya artmadıysa diye gidip kanda vermiyorum inşAllah artar değerlerimiz rabbim kimseyi evlatsızlıkla sınamasın 🙏🏻❤️