16eda16 arkadaşlar ilaç ayın 10 unda bitti hala adet olmadım gebelikte yok acaba daha önce kullanıp fayda göremeyen var mı
16eda16 Tutaste_ normal mi acaba bu ilaca rağmen olmamak bir anlamı kalmıyor ki o zaman bana yeni döngü oluşturucaz dedi doğum kontrol hapı verdi ama ben istemedim zaten çocuğum olmuyor onu kullanmak istemedim
Tutaste_ 16eda16 yok bu ilaç hamile kalmaya engel değil bunda devam et. Ben oyle doktora gitmiştim sana hangi akılla dogum kontrol hapı yazmışlar demişti doktor. Bazen oluyor maalesef bendede oldu Bi ay olmuyordum içmeme ragmen