Kızlar dün öğlen 12 gibi nişan geldi sonra saat 2 gibi tekrar geldi doktora yazdım hastaneye gidebilirsin dedi neyse gittik ebe geldi nst ye bağlandım orda sancım düzenli ve baya yüksek çıktı ama ben hissetmiyorum sonra açılma var mı yok mu diye baktı hiç yok dedi büyük ihtimalle normal doğum olacak çok korkuyorum suni sancı verirler mi bugün 39+5 olduk :(