Hilal78 canim ben normalde rizedeyim ama doktora trabzona gidiyorum farkli bir sehirde doktorum yani ve ozel muayene oluyordum ama bugun artik hasta bakmiycagini soyledi ve asistanlarina yonlendirdi bakalim napicak artik yani normal asistana muayene olucaksam taa trabzona gitmeme gerek yok diye dusunuyorum sanırım baska bir doktor bulucam kendime